با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
دانلود ترک میترسم + متن آهنگ

اسلایدر

تاريخ : چهار شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, | 16:51 | نویسنده : معین کریمی

دانلود ترک میترسم از محسن یگانه

محسن یگانه :

سلام

اومدم تا خودم به عشق شما یه تراک که قرار بود توی سریال قلب یخی قرار بگیره پخش کنم…

راستش دیگه خسته شدم از همه ی بی هماهنگی ها . باید پخش می شد ولی نشد…  

ناهماهنگی پشت ناهماهنگی…

به هر حال این تراک که اسمش میترسم هست و اینم بگم که به خاطر کمبود وقت نتونستم زیاد روش کار کنم و یه جورایی کار ماکت …

تقدیم می کنم به شما…

دوستون دارم , محسن یگانه , یا علی

میترسم محسن یگانه دانود آهنگ میترسم محسن یگانه دانلود مستقیم میترسم محسن یگانه دانلود ترک میترسم از محسن یگانه

 

متن ترانه :

میترسم پشت اون نقاب زیبا .

تو نباشیـــــ

میترسم که دلم با این حقیقت رو به رو شه

بـــرام نقش عاشق پیشه رو بازی کنی باز

میتــــــرسم که یهو برای من دست تو رو شه

مثل دیوونه ها چشمامو بستم

که حقیقتو نبینم

یک رازی پشت حرفاته که هنوزم من ازش ..

چیزی نفهمیدم …

ولی ای کاش اتفاق های زمونه جوری می افتاد

که یک روز میــــشد

حتی تو خواب هم شده آیندمو یک روزی

من از نزدیک میدیدم ….


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا